مراکز تهیه و توزیع موادغذایی جنوب غرب خوزستان 11هزار بار پایش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ربیحاوی مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی امسال، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی حساس جنوب غرب خوزستان بیش از 11هزار بار توسط بازرسان بهداشت محیط مورد پایش و بازرسی قرار گرفتند.

جعفر ربیحاوی افزود: در 45 روز اجرای طرح تشدید کنترل مراکز حساس از ابتدای اسفند ماه 95 تا پایان 15 فروردین 96 مجموعه صنوف تحت پوشش حداقل 3بار مورد پایش قرار گرفتند و در این راستا 157 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و 38 واحد صنفی پس از طی مراحل قانونی پلمپ شدند.

وی گفت: بیش از 8هزار و 500 کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی نیز در طرح یادشده کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی با هماهنگی مراجع ذی‌ربط نسبت به انهدام آنها اقدام شد .

مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان تعداد نمونه‌های میکروبی برداشت‌شده برای کنترل کیفیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی محدوده این دانشکده را در ایام نوروز یکهزار و 114مورد عنوان کرد.

ربیحاوی ادامه داد: تعداد اکیپ‌های نظارتی نوروزی فعال را در هر روز 38 گروه اعلام کرد و گفت: این گروه‌ها بصورت میانگین روزانه 311 واحد را مورد پایش قرار دادند و حجم کاری انجام‌شده در مدت طرح نزدیک به 30هزار نفرساعت بود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.