معاون سواد آموزی استان بوشهر:

کارآفرینی در حوزه سواد آموزی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید در استان است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، گفت: در چهار سال گذشته با وجود همه تنگناها در حوزه سواد آموزی، استان با ایجاد اشتغال 860 نفر، کارآفرینی نموده ایم.

کارآفرینی در حوزه سواد آموزی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید در استان است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر در بازدید از چند حوزه امتحانی دوره های مختلف سواد آموزی شهرستان بوشهر با ذکر این مهم که ارزشیابی پایانی به هدف ارتقاء کمی و کیفی آموزش صورت می گیرد،اظهار داشت: مهم ترین مسأله در ارزشیابی و سنجش پایانی برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی می باشد ازینروست که می بایست مبنای همه فعالیت ها و تصمیمات؛مقرارات و  دستورالعمل ها باشد.

معاون سواد آموزی استان بوشهر با درخواست از ناظران و عوامل اجرایی برای دقت هر چه تمام تر در تمامی مراحل امتحانات یادآورشد و افزود:کار تصحیح اوراق امتحانی بصورت متمرکز دراداره آموزش و پرورش و تحت نظارت مستقیم مسئول یا کارشناس سواد آموزی منطقه یا شهرستان صورت بگیرد.

وی ادامه داد:مصححین آزمون پایانی هم می بایست حتماً ازهمکاران پیمانی یا رسمی شاغل فرهنگی با حکم کتبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه باشند.

دانش فر اضافه کرد: نتایج آزمون می بایست حداکثر تا یک هفته پس از تحویل اوراق امتحانی توسط کارشناس سنجش در سامانه ثبت و کارنامه صادر شده و در اسرع وقت در اختیار سواد آموزان قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سواد آموزی استان اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته با وجود تنگناهای شدید مالی و کمبود محسوس نیروی انسانی بعنوان دوچالش عمده سواد آموزی استان،کارآفرینی انجام داده و860 نفر را مشغول بکار نموده ایم.

معاون سواد آموزی استان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید سطح باسوادی دراستان افزایش چشم گیری داشته است، گفت: بیش از 7400 نفر در استان بوشهر باسواد شده اند، که باید با استفاده از همه امکانات برای بهره مندی دیگر افراد باقی مانده بی سواد نیز جذب شوند.  
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.