معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امیدواریم این مسابقاتی که دانش آموزان بنا به ذوق خود در آن شرکت کردند با یادگیری کار جمعی ادامه یابد و تمرینی باشد در میدان بزرگ‌تر در جامعه‌ای که به عنوان عضو در ان زندگی می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد احمدی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان اصفهان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری می‌فرمایند آنچه که با هنر عجین شد ماندگار شد، دین ما نیز به هنر اهمیت بسیاری می‌دهد.

وی افزود: امیدواریم این مسابقاتی که دانش آموزان بنا به ذوق خود در آن شرکت کردند با یادگیری کار جمعی ادامه یابد و تمرینی باشد در میدان بزرگ‌تر در جامعه‌ای که به عنوان عضو در ان زندگی می‌کنیم.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نگاهی که در مسائل اجتماعی داریم باید طوری باشد که در انتخابات پیش رو در انتخاب صحیح به ما کمک کند تا فرد اصلح را انتخاب کنیم، اگر انتخاب خوبی توسط ما انجام بگیرد این کشور روز به روز پیشرفت کرده و بر قدرت و اقتدارش افزوده خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار