مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان برخوار 22 اردیبهشت ماه در آستان مقدس امامزاده سید الکریم(ع) و دانشگاه قرآن و احادیث دولت آباد برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در رشته های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۲۰جزء، حفظ کل، قرائت(تحقیق و ترتیل)، اذان، دعا خوانی، همسرایی و هم خوانی، معارف قرآن و عترت برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات تا 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سایت مسابقات قرآن کریم به نشانی: www.quraniran.ir و یا به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه تصریح کرد: این دوره از مسابقات 22 اردیبهشت ماه برای آقایان در دانشگاه قرآن و احادیث دولت آباد و برای خواهران در آستان مقدس حضرت ابراهیم ابن موسی الکاظم و فرزند بزرگوارشان حضرت اسماعیل(ع) دولت آباد برگزار می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار