رضایی گفت: شناختی نسبی از حریفان داریم اما درباره مدال گیری و روی سکو رفتن در مسابقات کشورهای اسلامی حرفی نمی زنم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی این روزها در اردو به سر می برد. این تیم تمرینات خود را از 6 فروردین آغاز کرده است و بدون وقفه به کارخود ادامه می دهد. 

وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو دراین باره گفت: از 6 فروردین با 27  بازیکن در اردو هستیم که نهایتا 13 نفر در روزهای پایانی برای اعزام انتخاب خواهند شد. قرار بر این بود تیم ازبکستان برای برگزاری چند مسابقه به کشور بیاید اما شرایط فراهم نشد. بعد از آن از گرجستان دعوت شد که هنوز جواب قطعی دریافت نکرده ایم.

رضایی درباره حریفان تیم ملی کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی اظهارداشت: آذربایجان و اندونزی در مسابقات فینا تراپی تهران حضور داشتند و از آن ها شناخت داریم. با عربستان نیز هم در فوژان و هم در ژاپن روبرو شده ایم. اما تاکنون با ترکیه تقابل رسمی نداشته ایم. ترکیه در سال های اخیر و مخصوصا در بخش جوانان پیشرفت چشم گیری داشته است ضمن این که از نظر مالی وتدارکاتی به خوبی حمایت می شود. در هر حال ما فیلم ها را بازبینی می کنیم و از همه تیم ها اطلاعات کسب می کنیم. 

وی درباره مدال آوری در باکو و اطمینان مسئول کمیته فنی واترپلو مبنی بر روی سکو رفتن واترپلوی ایران تصریح کرد: درخصوص مدال گیری و سکو در آذربایجان حرفی نمی زنم اما شناخت کلی درباره حریفان داریم. 

مربی تیم ملی واترپلو اضافه کرد: تلاش می کنیم به سطح سومی آسیا و مدال نزدیک شویم که خیز آن را در ژاپن برداشتیم. تیم های اول تا سوم آسیا با فاصله بسیار کم از یکدیگر قرار دارند. 

رضایی درباره ترکیب تیم ملی و شناسایی استعداد ها در لیگ ادامه داد: به همراه چیریچ مسابقات لیگ را تماشا کردیم و تعدادی از بازیکنان زیر 20 سال را به اردو دعوت کردیم. به علاوه این برخی کارشناسان بر حضور تعدادی از بازیکنان در بدنه تیم ملی تاکید داشتند. چیریچ این بازیکنان را هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی زیر نظر گرفته و با آن ها کار کرده است. این بازیکنان با سیستمی که برای تیم ملی طراحی شده است، هم خوانی ندارند. برخی از بازیکنان برای تیم های خود موثر هستند اما در سیستم تیم ملی موثر نخواهند بود. 

واترپلوئیست سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: تیم مجموعه ای از ستاره ها نیست بلکه مجموعه ای از افرادی است که تکنیک ها و تاکتیک ها به خوبی به اجرا می گذارند و در سیستم تیم مکمل یکدیگر هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار