دوره آموزشی ویژه مدیران بیمارستانی برنامه مدیریت اطلاعات بیمارستانی از امروز درسالن نوآوردگاه مرکز فناوری‌های رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ٬این دوره آموزشی تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و اساتید در رابطه با کاربردهای عمده سیستم‌‌‌های اطلاعات بیمارستانی برای مدیران بیمارستان، ارتقاء کیفیت خدمات سلامت و ایمنی در بیمارستان با استفاده از به کارگیری داده ها، نقش ابزارهای اطلاعاتی در کاهش کسورات بیمه ای بیمارستان ها سخنرانی می کنند.

کیفیت داده های بیمارستانی و اهمیت کنترل آن برای مدیر بیمارستان، داشبوردهای مدیریتی و کاربردهای آن برای مدیر بیمارستان، به کارگیری ابزارهای اطلاعاتی در ارتقاء سطح بیمارستان، آشنایی با سامانه سپاس و سایر سامانه های مرتبط در حوزه بیمارستان ها و آشنایی با داشبورد مدیریت بیمارستان از دیگر موضوعاتی است که در طی سه روز برگزاری این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آن آشنا می‌شوند.

این دوره با حضور مدیران بیمارستان های دولتی دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، بم، جیرفت رفسنجان، یزد، زاهدان، زابل و دانشکده های علوم پزشکی سیرجان و ایرانشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار