رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: جشنواره موسیقی دانشجویان غرب کشور ١٦ و ١٧ اردیبهشت در همدان برگزار می شود.

همدان، میزبان جشنواره موسیقی دانشجویان غرب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدحسین جعفری از برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری از سوی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: دو جشنواره موسیقی و فیلم در بهار امسال به میزبانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود که فراخوان آن نیز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: فراخوان جشنواره موسیقی به دانشگاه‌های غرب کشور ارسال شده و آثاری نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه این جشنواره ١٦ و ١٧ اردیبهشت ماه همزمان با روز جوان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد هنری در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش موسیقی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه جشنواره فیلم خرمشهر به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان تا ١٠ اردیبهشت ماه فرصت ارسال آثار دارند که امیدواریم در این دوره آثار فاخری ارائه شود.

جعفری با ییان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره فیلم خرمشهر در سه بخش کوتاه، فیلمنامه، عکس و بخش ویژه آن در بخش شهدای هنرمند و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان زمان‌بندی برگزاری این جشنواره را از یکم تا سوم خردادماه سال آینده دانست و یادآور شد: یکم و دوم خردادماه اکران فیلم‌ها و سوم خردادماه نیز اختتامیه جشنواره را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار