رئیس اداره اورژانس بیمارستانی استان اصفهان از احداث 4 مرکز ترومای ریفرال یا مرکز تخصصی خدمات به بیماران ترومایی به منظور ارتقای کیفیت خدمات برای بیماران در سطح استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر مهدی نصر با بیان اینکه درحال حاضر به منظور ارتقای کیفیت خدمات برای بیماران ترومایی، 4 مرکز ترومای ریفرال در سطح استان در حال احداث است، اظهار کرد: تاکنون، اورژانس بیمارستان کاشانی، صد در صد پیشرفت فیزیکی داشته و مراکز امین، منتظری نجف آباد و امیرالمومنین (ع) شهرضا نیز در حال ساخت است که در نیمه نخست سال 96 به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: در سال گذشته، اداره اورژانس بیمارستانی استان اصفهان با هدف ارتقای کیفیت آموزش در اورژانس‌های بیمارستانی نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی ویژه پزشکان و پرستاران شاغل در اورژانس‌های بیمارستانی استان اقدام کرد.

رییس اداره اورژانس بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: در همین راستا، 4 کارگاه آموزشی برگزار شد که 2 کارگاه به صورت ،TOT برای تربیت مربی بود و 60 نفر را تحت آموزش قرار داد.

دکتر نصر با اشاره به تشکیل کمیته پژوهشی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در سال 95، ادامه داد: در این مدت، 5 طرح تحقیقاتی با گرنت معاونت پژوهشی دانشگاه و با محوریت اداره اورژانس بیمارستانی انجام شد که 3 طرح در مرحله چاپ مقاله قرار دارد و 2 طرح در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95، با تلاش در جهت استانداردسازی فضای فیزیکی و فرهنگ‌سازی تریاژ توسط پرسنل مجرب بیمارستانی، سیستم تریاژ بیمارستانی در استان اصفهان تقویت شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار