صدا و سیمای مرکز سمنان به توجه به انتخابات پیش رو ویژه برنامه هایی را تهیه و در حال پخش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به منظور افزایش آگاهی مربوط به انتخابات پیش رو و بصیرت لازم برای یک انتخاب شایسته و هوشمندانه و تبیین مردم سالاری دینی در کشور و همچنین  آگاهی لازم برای انتخاب اصلح و تقویت اقتدار ملی و احساس مسئولیت در بین آحاد جامعه صدا و سیمای مرکز سمنان ویژه برنامه هایی را تهیه و در حال پخش دارد.

" فرصت حضور " ویژه برنامه سیمای مرکز سمنان است که در 20 قسمت 45 دقیقه ای در حال تهیه و پخش است.

حضور کارشناسان مختلف به همراه نمایندگانی از دانشجویان و جوانان در داخل استودیو و مشارکت آنان با پرسش و پاسخ در خصوص موضوع برنامه ، گزارش های مردمی ، اجرای سرود های ملی و حماسی با حضور اقشار جامعه ، کلام امام (ره) و رهبری در خصوص انتخابات ، مشارکت دادن مخاطبان از طریق شبکه مجازی سروش در خصوص موضوع برنامه از آیتم های فرصت حضور است که ساعت 20:30 روز های چهار شنبه و تکرار آن نیز در همین ساعت روز های یکشنبه از سیمای مرکز سمنان پخش می شود.

بخش هایی از برنامه های زیر یک سقف ، شب چراغ ، ساعت به وقت نوجوانی ، دیار آشنا ، در شهر و شبانه فصل تماشا نیز به این موضوع اختصاص دارد.

صدای مرکز سمنان هم ویژه برنامه " فصل همدلی" را به تهیه کنندگی حمید رضا کاشی  در 27 قسمت با آیتم هایی مانند: بحث کارشناسی پیرامون موضوع برنامه ، گزارش های مردمی ، بخش طنز انتخاباتی با عنوان اونور آبکی ، گفتگو با مشاهیر استان در خصوص موضوع برنامه ، کلام امام (ره) و رهبری و روز شمار انتخابات در ساعت 10:15 روزهای دوشنبه و چهار شنبه در حال پخش دارد.

" انتخاب با شما " هم عنوان ویژه برنامه دیگر صدای این مرکز است که به تهیه کنندگی فاطمه سلطانعلیان به تعداد 23 برنامه در ساعت 11:30روز های یکشنبه و سه شنبه هر هفته به مدت 45 دقیقه با آیتم های کلام امام و رهبری در خصوص انتخابات ، آنونس های ویژه انتخابات ، گفتگو با کارشناسان حوزه های علوم سیاسی و اجتماعی ، نریشن هایی متناسب با موضوع برنامه پخش می شود.

همچنین در برنامه های روتین صدای مرکز سمنان از قبیل : کوچه دلگشا ، ما جوونیم ، صبح بخیر قومس ، زندگی سلام هم به موضوع انتخابات پرداخته می شود.

معاونت خبر مرکز سمنان هم با ویژه برنامه ترکیبی " در مسیر انتخابات" ، " تریبون آزاد" و بسته های خبری با کاندیداها" به انتخابات پیش رو می پردازد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.