مدیر امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی فارس از پرداخت یارانه بلاعوض به متقاضیان سیستم های آبیاری نوین در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید زارع قنات نوی مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی فارس از آغاز ثبت نام برای پرداخت یارانه بلاعوض متقاضیان سیستم های آبیاری تحت فشار در استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای پرداخت یارانه بلاعوض تا 31 تیرامسال است و متقاضیان می توانند با در دست داشتن اسناد مثبته اراضی، پروانه چاه دارای تمدید، اصل شناسنامه و کارت ملی برای ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خود و یا مراکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

زارع قنات نوی با بیان اینکه برای اجرای این کار اعتبارات کافی وجود دارد، افزود: مبلغ یارانه برای آبیاری نواری و قطره هکتاری 70 میلیون ریال و برای آبیاری بارانی هکتاری 50 میلیون ریال است.
 
وی از اجرای اهداف این طرح را بهره وری بیشتر و بهتر از آب با استفاده از سیستم های آبیاری نوین به جای آبیاری های سنتی و غرقابی بیان کرد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: پرداخت یارانه پس از اتمام پروژه و تنظیم صورتجلسه تحویل موقت توسط دستگاه نظارت انجام و یارانه بلاعوض سهم دولت توسط بانک کشاورزی پرداخت می شود .
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار