مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از آزادی 2 زندانی محکوم به قصاص در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نقیبی گفت: این زندانیان دربند که محکوم به قصاص شده بودند، پس از حدود 1.5 سال با پرداخت دیه توسط خیران نیک اندیش و دلسوز این شهرستان و جلب رضایت شاکیان آنان از زندان آزاد شدند.
 
وی ادامه داد: این زندانیان که یک زن و شوهر جوان بودند، با پیگیری های قابل تقدیر و شبانه روزی دادستانی و اعضای این انجمن و نیز جلب رضایت خانواده شاکی در اولین ماه از سال جدید آزاد شدند.
 
وی اضافه کرد: هیات مدیره این انجمن علاوه بر اخذ رضایت برای این 2 زندانی، حدود 800 میلیون ریال نیز به خانواده شاکی پرداخت کرده است.
 
وی همچنین با اشاره به آزادی یک زندانی مالی در این شهرستان در سال جاری گفت: با حمایت خیران و اعضای این انجمن این زندانی دربند با کسب رضایت از شاکی خود از زندان آزاد شد.
 
وی افزود: برای آزادی این محکوم مالی 16 میلیون ریال توسط این انجمن و خیران این شهرستان به شاکی این زندانی پرداخت و مقدمات لازم برای آزادی وی کسب شده است.
 
وی ادامه داد: خیران این شهرستان و مراغه ای های مقیم سایر شهرهای کشور در ارائه کمک های مالی برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان در سال های اخیر همواره موجب رهایی بسیاری از محکومان و نجات خانواده های آنان از آسیب های اجتماعی شده است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار