استاندار کرمان طی بازدیدی سرزده و شبانه از پروژه پل غیرهم سطح چهارراه ولی‌عصر(عج)، روند اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

رضایت استاندار ازروند کار درتقاطع ولی عصر(عج)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی در بازدید از پروژه مذکور گفت: پیشرفت کار خوب و رضایت‌بخش است.
 
مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان کرمان نیز در این بازدید از اتمام کلیه ستون های پایه پروژه پل روگذر چهارراه ولی عصر(عج) خبر داد و خاطرنشان کرد: سگمنت‌های مادر بر روی ستون ها نصب و عملیات سقف زدن پل و دهنه ها (نصب سیگمنتال) به صورت بکوارد (عقب و جلو) از شامگاه یکشنبه توسط نیروهای بومی آغاز شد.
 
موسی نجفی با بیان این که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از تکنیک های نوین در اجرای پروژه های عمرانی شهر کرمان استفاده می کند تصریح کرد: تکنولوژی ساخت پل ها به روش سگمنتال (باکس های بتنی) است، به طوری که هر قطعه قالب قطعه بعدی است و توسط کابل هایی در غلاف به هم متصل شده و توسط جک ها کشیده و سفت می شوند.
 
وی تعداد سیگمنتال های مورد نیاز پروژه روگذر چهارراه ولی عصر(عج) را ۱۴۰ عدد عنوان و تاکید کرد: اگر روند تولید سیگمنتال ها به همین منوال ادامه پیدا کند، این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
 
نجفی با بیان این که در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای محل اجرای این پروژه مسدود نیست، خاطرنشان کرد: ترافیک به صورت روان در این منطقه انجام می شود و تنها انتهای پل برای اجرای عملیات خاکریز شیب راه ها مسدود شده است.
 
یکی از برنامه های هفتگی استاندار کرمان بازدیدهای سرزده از پروژه تقاطع های چندگانه کرمان است .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار