سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم آبادان با صنعت نفت زندگی می کنند و این تیم باید همیشه در لیگ باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت و سایپا گفت: با استفاده از غفلت حریف موفق شدیم. فوتبال بدون اشکالی را به نمایش گذاشتیم و این امر تازه نبود چراکه از ابتدای حضور من در صنعت نفت، این تیم در 6 بازی گل نخورده است. 

وی افزود: شاید باور نکنید اما مردم آبادان با این تیم زندگی می کنند. تیم هایی مانند نفت، ماشین سازی، سپیدرود و نساجی باید در لیگ برتر باشند چراکه هواداران زیادی را به خود جلب می کنند. تمام جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است. 

کریمی ادامه داد: مردم آبادان زحماتی برای نفت کشیدند که کم نظیر است. تیم خوبی داریم اما برای فصل آینده باید با هم صحبت کنیم. صنعت نفت طرفداران زیادی دارد. تمام تمرکز ما روی بازی های پس از عید بود که خدا را شکر نتایج خوبی به دست آمد. 

وی درباره تحول در نتیجه گیری این تیم پس از ایام نوروز گفت: نخستین تعطیلی من در نفت، عید بود و این ایام به ما فضا و فرصت داد که کار کنیم و از تعطیلی لیگ بهره بردیم.

سرمربی صنعت نفت در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم که در بین سختی بازی ها توانستیم جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. پس از تعطیلات عید پنج تا شش بازیکن خوب را معرفی کردیم. بازیکنی که در بازی قبلی گل زد،  بازیکن تیم جوانان و امید ماست. با میدان دادن به این بازیکنان نتیجه گرفتیم و نفت در آینده برای این جوانان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار