بانوی اتومبیل‌ران اصفهانی گفت: در سال گذشته به آرزوی خود رسیده و در خصوص برنامه‌های سال 96 باید بگویم که قصد دارم رشته موتور کراس را به طور حرفه‌ای دنبال کنم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیلا پیکان‌پور در خصوص استقبال خوب از نمایشگاه خودروهای آفرود، کلاسیک و موتورسیکلت اصفهان توسط علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان، ابراز خرسندی کرده و اظهار کرد: برای اولین بار به من و دیگر بانوان اتومبیل‌ران این فرصت داده شده که اتومبیل‌ها و عناوین قهرمانی خود را در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر دید مردم نسبت به ورزشکاران اتومبیل‌ران بهبود یافته و دیگر به عنوان راننده خیابانی به آنها نگاه نمی‌کنند و به این رشته به عنوان یک ورزش نگاه می‌شود.

بانوی اتومبیل‌ران اصفهانی که در سال 95 توانست عنوان قهرمان قهرمانان استان را به خود اختصاص دهد، از علاقه‌مندان در هر شرایط سنی دعوت کرده و عنوان کرد: لازم است علاقه‌مندان به این رشته بیش از پیش با اتومبیل‌رانی آشنا شده چرا که در این رشته هیجان تازه‌ای را تجربه می‌کنند، همچنین از مسؤولان خواستارم از اتومبیل‌رانان جدید برای ورود به این رشته و همچنین از اتومبیل‌رانان قدیمی‌تر برای ادامه فعالیت حمایت بیشتری کنند.

وی در خصوص شرایط خانم‌ها برای حضور در این مسابقات، اذعان داشت: خانم‌ها می‌توانند خیلی راحت پا به این عرصه بگذارند و تنها با خود‌باوری، علاقه و جسارت نیمی از راه را پیموده‌اند.

پیکان‌پور در خصوص ارزیابی عملکرد خود در سال 95 به کسب مقام خود به عنوان قهرمان قهرمانان استان و همچنین مقام قهرمانی کشور خود در کلاس پراید استاندارد اشاره کرده و گفت: در سال گذشته به آرزوی خود رسیده و در خصوص برنامه‌های سال 96 خود باید بگویم که قصد دارم رشته موتور کراس را به طور حرفه‌ای دنبال کنم.

وی در مورد کمبود‌ها و مشکلات خود و هم قطارانش در این رشته بیان کرد: در این رشته عدم واسطه‌گری هیأت‌ها در بحث تیونر کردن اتومبیل‌ها و اینکه خود اتومبیل‌رانان مجبورند به طور مستقیم اتومبیل‌های خود را به تعمیرگاه‌ها ببرند مشکل اساسی وجود دارد؛ از هیأت‌ها انتظار می‌رود به عنوان واسطه عمل کرده تا اتومبیل‌رانان هزینه‌های تعمیرات اتومبیل‌های خود را با  هیأت‌ها حساب کنند.

قهرمان قهرمانان اتومبیل‌رانی استان در پایان خاطرنشان کرد: جهت شرکت در رشته‌ها و مسابقات برون‌مرزی نیاز به اسپانسر و حمایت‌های مالی دارم که در صورت وجود اسپانسر به طور حتم در این مسابقات شرکت خواهم کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.