بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: برای ماندن در لیگ چاره ای جز شکست ماشین سازی نداریم زیرا این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

محسن آذر باد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل ماشین سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: ماشین سازی مدیریت خوبی دارد و کادر فنی مجربی در این تیم فعالیت می‌کنند. بازیکنان جوانی دارد و این دیدار برای ما سخت و دشوار خواهد بود. چاره ای جز شکست ماشین سازی نداریم چرا که برای ماندن در لیگ محکوم به شکست این تیم هستیم.
 
وی افزود: شرایط سختی داریم و تلاش می‌کنیم خودمان را به صبا برسانیم. در مقایسه با هفته‌های نخست نیم‌فصل اول، امتیازات بیش تری را کسب کرده ایم. 5 دیدار سخت برابر استقلال، استقلال خوزستان، نفت تهران، صنعت نفت آبادان سپاهان و پیکان را پشت سر گذاشتیم و شنبه هم یکی از بازی‌های دشوار دیگر سیاه جامگان است، ماشین سازی در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول جای دارد و سقوطش به لیگ پایین تر قطعی شده با این وجود دوست دارد آخرین بازی خانگی اش را در تبریز آبرومندانه به پایان برساند و مطمئنا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت و لازم است در این مسابقه با تمام توان مقابل این تیم به میدان برویم.
 
بازیکن سیاه جامگان در مورد شانس ماندگاری این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز 180 دقیقه سرنوشت ساز پیش روی ماست و اگر بازیکنان همت بیش تری به خرج دهند می توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم. به طور مثال تیم بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در استادو فرانس با نتیجه سنگین چهار بر صفر مقابل پاریسی های متمول شکست خورد کمتر کسی باور می کرد این تیم بتواند این نتیجه را برگرداند ولی بازیکنان این تیم نه تنها توانستند حریف خود را 6 تایی کنند بلکه به تیم های دیگر نشان دادند فوتبال تا پیش از پایان سوت داور ادامه دارد. بنابراین اگر ما هم خودمان را باور داشته باشیم می توانیم مانند فصل گذشته در لیگ بمانیم.
 
وی در مورد تیم صبا اذعان کرد: باید بگویم کاری به دیدارهای باقی مانده صبای قم نداریم تمام تمرکزمان را روی دیدارهای خودمان گذاشته ایم تا با جمع کردن امتیازات لازم در لیگ ماندگار شویم.
 
آذرباد در پایان تصریح کرد: با کمبود شدید بازیکن مواجه هستیم اما با همین تعداد نفرات کم هم می توانیم در بازی مقابل پرسپولیس روز سختی را برای قهرمان زود هنگام لیگ رقم بزنیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار