زنجان؛

برگزاری جشن بزرگ روز زمین پاک در زنجان

جشن بزرگ زمین پاک در پارک گلستان زنجان با شعار همه با هم به سوی زمین پاک برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جشن زمین پاک، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با حضور مسئولین ، ورزشکاران استان ، همکاران محیط زیست ، دانشجویان  و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی واقشار مختلف مردم  در پارک گلستان زنجان برگزار شد.
 سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان در این برنامه درخصوص اهمیت محیط زیست گفت : زمین به عنوان یکی از مخلوقات الهی که به بشر ارزانی داشته شده است همواره باید مورد توجه انسانها  باشد.
وی در خصوص مدیریت زباله ها افزود : افزایش حجم زباله ها علاوه بر آلودگی زمین با هزینه های بالا برای دفن همراه است که با فرهنگ سازی و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا بخشی از هزینه های جمع آوری و دفن زباله حذف می شود.    
وی  ادامه داد: امید است اجرای این برنامه ها  در سطح کشور موجب برانگیختن حس مشارکت و ایجاد همدلی در رسیدن به محیط زیستی پاک و عاری از هرگونه آلاینده باشد.

گفتنی است : در این جشن که با حضور پرشور اقشار مختلف برگزار شد، توزیع بسته آموزشی حاوی کیسه های پارچه ای، بروشور، کیسه زباله ودستکش یکبار مصرف بود که مسیر محل برگزاری جشن تا  ورودی پارک پاکسازی شد.
 
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.