ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زهک با حضور فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری زهک برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علیرضا کلانتری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت  : اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 96 با موضوع جوان در گردشگری  و برنامه ریزی اجرای برنامه های هفته جوان در شهرستان زهک برگزاری شد .

کلانتری  گفت : موقعیت جغرافیایی شهرستان زهک شرایط گردشگری بسیار خوبی را ایجاد کرده است که این امر سبب شد در نوروز امسال پس از شهرستان چابهار بیشتر گردشگر را این شهرستان داشته است .

وی افزود : با برنامه ریزی مناسب در بخش گردشگری می توان موضوع اشتغال جوانان که مهمترین دغدغه آنان است را تا حدود زیادی برطرف نمود.

کلانتری بیان داشت : با توجه به اینکه امسال استان سیستان و بلوچستان مقصر گردشگری کشور است اولین موضوع همه ستادهای استان خواهد بود و به آن توجه ویژه ای می شود .

حسین ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت : برنامه ها و جشنواره های مختلفی جهت معرفی استان برگزار خواهد شد .

وی گفت : در این جلسه مصوب شد جشنواره بزرگ و ملی انگور یاقوتی در غالب بازیهای بومی و محلی  در شهرستان زهک برگزار خواهد شد .  

وی افزود : شهرستان زهک دارای ظرفیتهای گردشگری فراوانی است که با کمک جوانان باید برنامه ریزی مناسبی جهت معرفی این شهرستان به کل کشور داشته باشیم .

 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار