نماینده ولی فقیه در استان گفت : ائمه جمعه وظیفه دارند که مردم را با ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح از نگاه دین آشنا کنند تا رییس جمهوری بر سر کار بیاید که مؤمن، صادق و کارآمد باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نشست ائمه جمعه در خرمدشت افزود : عدالت، اقامه دین و رسیدگی به اشتغال و رونق کسب و کار باید دغدغه رییس جمهور آینده کشور باشد.

 امام جمعه قزوین ، فرهنگ‌سازی در زمینه تحقق شعار سال را ضروری دانست و افزود: این‌که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال نام نهاده‌اند نشان می‌دهد ایشان همچنان در این حوزه دغدغه دارند و مشکلات این حوزه برطرف نشده است.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : متأسفانه حوزه تولید و اشتغال آسیب‌های جدی دیده است چرا که مسئولان به جای حل مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی نگاه به خارج دارند .

 وی گفت:  ائمه جمعه باید جامعه را در رابطه با دغدغه‌های رهبری و نظام در حل مشکلات اقتصادی آگاه کنند تا کم کاری مسئولان در حل مشکلات به پای نظام گذاشته نشود.

امام جمعه قزوین گفت : برخی از مسئولان تلاش می‌کنند تا دشمن را دوست معرفی کنند و برای تحقق اهدافشان آن‌ها را مؤدب و باهوش می‌نامند در حالی که آن‌ها مسلمانان را در کشورهای منطقه به خاک و خون می‌کشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت : باید تلاش کرد تا زمینه‌ای فراهم شود تا مردم بتوانند بیشترین بهره را از ایام ماه مبارک رمضان ببرند و برای تحقق این هدف باید از امروز برنامه‌ریزی کنیم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار