رئيس سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: هندبال از بهترین و با استعداد‌ترین رشته‌های ورزشی در استان اصفهان استامیدوارم رقابت‌های خوبی انجام شود و با خاطرات خوش مسابقات را ترک کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسمی عصر دیروز در افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: خیر‌مقدم ویژه خدمت همه اساتید و و مدیرانی که در رشته هندبال زحمت کشیدند و افتخار میزبانی از ورزشکاران را بر عهده دارند عرض می‌کنم و از فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، اعضای کمیته برگزاری و هیأت هندبال اصفهان برای برگزاری این مسابقات صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان از روز دوم فروردین‌ماه کار خود را شروع کرد، این سازمان حدود 2500 برنامه عملیاتی در سطح شهر اصفهان خواهد داشت و این یکی از برنامه‌ها است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: امسال به سبب شرایط نتوانستیم به طور کامل در خدمت ورزشکاران باشیم، ولی امیدوار هستیم با یاری خدا بتوانیم سبب پیشرفت و توسعه هندبال شویم، چرا که هندبال از بهترین و با استعداد‌ترین رشته‌های ورزشی در استان اصفهان است، امیدوارم رقابت‌های خوبی انجام شود و با خاطرات خوش مسابقات را ترک کنید.

قاسمی در پایان عنوان کرد: از زمان شروع این پروژه، خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار پر تلاش بودند و برای پوشش و انعکاس این برنامه‌ها تلاش می‌کنند، صمیمانه از همه این‌ها تشکر می‌کنم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار