اصفهان؛

حضور 2 تیرانداز اصفهانی در چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

2 ملی‌پوش تیرانداز اصفهانی گلنوش سبقت‌اللهی و حسین باقری در چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گلنوش سبقت‌اللهی  اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از 22 تا 30 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود و ما 18 اردیبهشت ماه به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

وی با بیان اینکه مسابقات در شهر باکو انجام می‌گیرد، افزود: 7 تیرانداز در رشته تفنگ و 5 نفر در تپانچه، بازیکنان تیم ملی تیراندازی ایران را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان ادامه داد: از استان اصفهان من و حسین باقری به همراه تیم ملی تیراندازی، در چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از پشت سر گذاشتن 4 مرحله اردو، در نهایت نفرات اصلی مشخص شدند که من هم جزو منتخبین عازم این رقابت‌ها خواهم بود.

سبقت‌اللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمرینات اردوی تیم ملی به سر می‌برد، عنوان کرد: مصر، تونس و مالزی در تپانچه، بانوان تیرانداز خوبی دارند که قوی ظاهر می‌شوند؛ ما هم در همه این اردوها برای حضوری موفق در این مسابقات و رقابت‌های بعدی تلاش کرده‌ایم تا آمادگی لازم را به دست بیاوریم.

وی اذعان داشت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به نتیجه دلخواهم برسم و از اینکه سعی‌ام را می‌کنم شکی نیست؛ اما آنجا چه اتفاقی بیفتد هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، امیدوارم خدا پشت و پناه همه ورزشکاران تیم ملی ایران باشد و همه بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.   



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.