مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه مسئولان این اداره از وضعیت نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری انتظار بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری انتظار بازدید به عمل آوردند.

رحیم جعفری گفت:از آنجا که مجتمع فرهنگی و هنری انتظار قطب فرهنگی کرمانشاه و محل فعالیت هنرمندان شده است، قطعا احداث این نگارخانه بسیار تاثیرگذار بوده و ظرفیت نمایشگاهی استان را ارتقا میدهد.


وی گفت : تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور در اولویت کاری و تخصیص بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.


 
جعفری در ادامه افزود : هدف از این بازدید ها بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و رعایت استانداردهای لازم در پروژه های عمرانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : تکمیل پروژه نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری انتظار مستلزم تخصیص اعتبار است که امید می رود با توجه مسئولان وزارتخانه و همت مسئولین اداره ارشاد کرمانشاه این امر تحقق یابد

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.