مدیرکل پست استان کرمانشاه از جابجایی 20 مرسوله پُستی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحمیدرضا فتاح از رشد دو درصدی مرسولات پستی صادره و رشد 21 درصدی مرسولات وارده استان در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 10 میلیون و 924 هزار مرسوله از استان صادر شده که این تعداد نسبت به سال 1394، دو درصد رشد داشته است.

فتاح افزود: همچنین در سال گذشته 9 میلیون و 856 هزار مرسوله به استان وارد شده که این تعداد نسبت به سال ماقبل آن با هشت میلیون و 187 هزار مرسوله وارده، رشد 21 درصدی داشته است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه سرانه پُستی هر کرمانشاهی را در سال گذشته 5.7 مرسوله اعلام و تصریح کرد: این میزان نسبت به سال 1394 با سرانه 5.6 مرسوله حدود یک دهم رشد داشته است.

فتاح در خصوص اهم برنامه‌های شرکت پُست استان در سال گذشته، حذف تمبر و نقش تمبر که به عنوان هزینه‌های پستی بر روی مرسولات استفاده می‌شد را از جمله مهم‌ترین اقدامات این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و افزود: سال گذشته همچنین "توزیع الکترونیکی مرسولات بوسیله دستگاه تلفن‌همراه نامه‌رسان" را راه‌اندازی کردیم که این امر موجب سرعت در زمان توزیع و صرفه جویی در استفاده از کاغذ و وقت می‌شود.

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: همچنین در سال گذشته سیستم "ره یابی موزعین در هنگام توزیع مرسولات در گشت نامه‌رسانی" را راه‌اندازی کردیم که این امر موجب ارتقاء کیفیت توزیع مرسولات و استفاده بهینه از زمان استاندارد توزیع می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی "برنامه جامع مبادله پستی" در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با این کار سرعت در تجزیه، رهسپاری و توزیع مرسولات افزایش یافته و امکان پیگیری‌های دقیق‌تر مرسولات در شبکه پستی کشور فراهم می شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.