مدیر عامل تراکتورسازی در اظهاراتی جالب توجه از احتمال کسر 72 امتیازی از این تیم تبریزی خبر داد.

ادعای جالب آجرلو مبنی بر کسر 72 امتیاز از باشگاه تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی امروز در جلسه شورای شهر تبریز  ادعاهای جالب از جمله احتمال کسر 72 امتیاز از تراکتورسازی مطرح کرد که در نوع خود  نگران کننده برای این تیم تبریزی است. 

آجرلو به اعضای شورای شهر تبریز اعلام کرد که تراکتورسازی با 12 شکایت خارجی مواجه است که مانع رای برای سه پرونده شدیم اما هنوز خطر کسر امتیاز تیم ما را تهدید می کند. البته باشگاه تراکتورسازی با تامین 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توانسته جلوی برخی از پرونده ها را بگیرد.

باشگاه تراکتورسازی پرونده های شکایت زیادی در فیفا دارد و در صورت توافق نکردن با شاکیان از این تیم 72 امتیاز کسر می شود. 

محمد حسین جعفری عضو شورای شهر تبریز و مدیر عامل سابق تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: آجرلو امروز گزارشی از بدهی های باشگاه تراکتورسازی در جلسه شورای شهر ارائه کرد. وی بیان کرد که با توجه به اینکه 8 پرونده شکایت در فیفا داریم در صورت پرداخت نکردن مطالبات خارجی ها 72 امتیاز از تیم تراکتورسازی کسر می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال باشگاه تراکتورسازی در دو، سه سال گذشته قراردادهای سنگینی با بازیکنان داخلی و خارجی بسته است و تغییر مدیران باعث شده که بدهی ها پرداخت نشود و روی هم انباشت شود. جای تعجب دارد که تراکتورسازی به هتل ها هم بدهکار است و کمتر باشگاهی را سراغ دارم که به هتل ها هم بدهی داشته باشد. 

جعفری درباره کمک شورای تبریز به باشگاه تراکتورسازی گفت: لایحه کمک به باشگاه تراکتورسازی مدتی پیش در اختیار شورای شهر تبریز قرار گرفت اما به علت تعطیلات تصویب این لایحه به تاخیر افتاد. به هر حال امروز لایحه کمک 500 میلیونی به باشگاه تراکتورسازی به تصویب رسید و قرار است بخشی از مشکلات مالی تراکتورسازی با این مبلغ حل شود. 

مدیر عامل سابق تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم این کمک های مالی مقطعی است و باید یک درآمد پایدار برای تراکتورسازی پیش بینی کرد که این موضوع هم با ثبات مدیریت امکان پذیر است. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار