تیم دوچرخه سواران مروجان اهدای خون به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون از مقابل سازمان انتقال خون در تهران به مقصد شهر هانوی ویتنام رکاب می زنند.

مروجان اهدای خون از ایران تا ویتنام رکاب می زنندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر این سه رکاب زن به ویتنام که به مناسبت گرامیداشت 24 خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون انجام می شود از امروز دوشنبه آغاز شده است.

این چهار دوچرخه سوار جوان ایرانی با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون داوطلبانه در طی مسیر خود و همچنین ابلاغ پیام سازمان انتقال خون ایران به مردم کشورهای واقع در این مسیر و شرکت در مراسم روز جهانی اهدای خون در شهر هانوی ویتنام رکاب خواهند می زنند.

شعار امسال (2017) روز جهانی اهدای خون ' اهدای خون کن، همین آلان و اغلب این کار را بکن ' است که در ایران این شعار به 'نیازخون همیشگی است ،اهدا کننده مستمر بمان ' تبدیل شده است. 

هر سال به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون، آیین هایی برگزار می شود و امسال هم این آیین در کشور ویتنام در شهر هانوی (پایتخت )این کشور برگزار خواهد شد.

آیین گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون امسال با همکاری سازمان های انتقال خون کشور ها ،سازمان جهانی بهداشت جهانی ،انجمن بین المللی انتقال انتقال خون ،انجمن های صلیب سرخ و هلال احمر جهانی و انجمن جهانی اهدا کنندگان خون برگزار می شود.

تیم مروجان اهدای خون ایران در مسیر بیش از یک ماهه خود از کشورهای قرقیزستان ،ترکمنستان ، قزاقستان ،چین و لائوس عبور خواهند کرد و در ویتنام هم مورد استقبال قرار خواهند گرفت و پیام سازمان انتقال خون ایران را به برگزارکنندگان روزجهانی اهدای خون ارائه می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار