رئیس هنر سرای خورشید گفت: چهارمین دوره جشنواره موسیقی اصفهان در هفته نکوداشت اصفهان با عنوان «ترنم زنده رود» از فردا برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور قربانی با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: جشنواره موسیقی اصفهان سال‌های قبل در هنر سرای خورشید به صورت غیررقابتی برگزار می‌شد؛ امسال نیز چهارمین دوره این جشنواره در هفته نکوداشت اصفهان با عنوان «ترنم زنده رود» برگزار می‌شود که شامل هشت اجرا است.

وی افزود: تفاوت برگزاری این جشنواره نسبت به سال‌های قبل در این است که امسال سعی شده گروه‌ها به خصوص در حوزه آواز از گروه‌های خوب اصفهان باشند و به همین دلیل توسط شورایی که تشکیل دادیم از بین گروه‌ها چند گروه برای اجرا انتخاب شدند.

رئیس هنر سرای خورشید در رابطه با بازتاب دوره‌های قبلی برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد: هر جشنواره‌ای بازتاب مثبت و منفی و انتقادات و پیشنهاداتی دارد، در جشنواره امسال سعی شده تا جایی که بشود انتقاداتی که در سال‌های قبل به جشنواره وارد بود رفع بشود اما در حال حاضر بزرگ‌ترین اشکال این جشنواره غیررقابتی بودن آن است که طبق برنامه‌ریزی‌های ما در سال‌های آینده به صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: هنرمندان غیر اصفهانی نه امسال و نه سال‌های دیگر در این جشنواره حضور پیدا نخواهند کرد اما در برنامه امسال چند نفر مهمان غیر اصفهانی مثل هادی منتظری از تهران خواهیم داشت.

 قربانی تصریح کرد: این برنامه از 5 تا 12 اردیبهشت هر شب ساعت 20:30 در هنر سرای خورشید برگزار می‌شود؛ این 8 گروه همه از هنرمندان موسیقی اصفهان هستند؛ 5 اردیبهشت گروه رهاب به سرپرستی سیامک بهبهانی و خوانندگی محمد معتمدی، 6 اردیبهشت گروه مقام به سرپرستی مهران اعظمی کیا و خوانندگی منصور اعظمی کیا، 7 اردیبهشت گروه ژولیاگ به سرپرستی امین حیدری و خوانندگی سروش دادیار، 8 اردیبهشت گروه نغمه اصفهان به سرپرستی مسعود اهتمام و خوانندگی شهریار بلوچستانی، 9 اردیبهشت گروه چکاد تاراز به سرپرستی مسلم شریفی و خوانندگی کوروش اسدپور، 10 اردیبهشت گروه آوا به سرپرستی محمد سعیدی و خوانندگی محمد و علی سعیدی، 11 اردیبهشت گروه چکاوک به سرپرستی و خوانندگی نوید نوروزی، 12 اردیبهشت گروه اتانین به سرپرستی نبیل یوسف شریداوی و خوانندگی پارسا حسندخت برگزار می‌شود.

این جشنواره در هنر سرای خورشید واقع در جنب شهرداری منطقه هفت در خیابان کاوه برگزار می‌شود، علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت navayemehr.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار