همایش خانواده مطهر با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در این همایش بیان کرد: خانواده موفق، خانواده‌ای است که گزينش همسر و پيمان ازدواج بين زن ومرد در آن، بر اساس ضوابط و معيارهايی چون اصالت و نجابت، ايمان، بينش وعقل انجام شده باشد.

بزمانی  ادامه داد: در چنین خانواده‌ای، امکان اظهار نظر در امور مختلف منزل به‌طور متناسب برای همه افراد خانواده وجود دارد؛ اعضای چنين خانواده‌ای با يکديگر مشورت می‌کنند، برای یکدیگر وقت می‌گذارند و همديگر را درک می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در خانواده موفق، روحيه همکاری و هماهنگی در بين اعضا حاکم است؛ صداقت و صميميت، اساس رفتار زن و شوهر و والدين و فرزندان قرار می‌گيرد؛ انتظارات اعضای خانواده نسبت به هم برآورده می‌شود و هر يک از اعضا نسبت به يکديگر احساس مسئوليت می‌کنند.

وی افزود: يک خانواده خوب و موفق، صميمی، هدف‌دار، پويا و آگاه نسبت به خود و جهان پيرامون خويش است و حتی اگر در دل کوير به سر برد، احساس شادمانی، آرامش و استغنا را در اعضا به وجود می‌آورد.

بزمانی عنوان کرد: در فرهنگ ایرانی، خانواده جایگاه والایی دارد، اما وقتی تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار می‌گیرد، رنگ می‌بازد. باید از نفوذ مظاهر زندگی غرب به داخل خانواده‌هایمان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار