در متن این فراخوان آمده است: سمینار «تبیین نقش روابط عمومی در تحقق اقتصاد مقاومتی» با هدف مشارکت صاحبنظران، دانشمندان و استادان روابط عمومی در بخش علمی محورهای فرعی زیر را برای ارائه مقاله اعلام داشته و از همه علاقهمندان دعوت میکند، برای غنای علمی این رویداد، خلاصه مقاله خود را حداکثر در سه صفحه تایپ شده و حداکثر 1500 کلمه با ذکر منابع به نشانی ایمیل موسسه فرهنگی روابط عمومی به نشانی pr.arman.pr@gmail.com ارسال کنند.
بر اساس اعلام این فراخوان، مهلت ارسال خلاصه مقاله تا اول خرداد ماه سال جاری خواهد بود.
دبیرخانه تا پایان خردادماه موارد تأیید شده را برای ارسال متن کامل مقاله، به ارائه دهندگان اعلام خواهد کرد.
روابط عمومیها و اقتصاد مقاومتی: مبانی نظری و الزامات
1- روابط عمومیها و معرفی مدل اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیتهای درونی، مادی و معنوی
2- نقش روابط عمومی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر فرهنگی برای توسعه آن در سطح جامعه
3- اهداف و ضرورتهای ورود روابط عمومیها به مقوله اقتصاد مقاومتی
4- ایده پردازی، نوآوری و ابداعات روابط عمومی در نهادینه سازی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی
5-روابط عمومی و تبیین نقش مردم در پیشرو اهداف اقتصاد مقاومتی
روابط عمومیها و اقتصاد مقاومتی: راهبردها، سیاستها و مطالعات کاربردی
1-شیوههای معرفی مؤلفهها و شاخصههای اقتصاد مقاومتی توسط روابط عمومیها
2-روابط عمومیها و شیوههای اولویتبخشی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در سازمانها
3- ظرفیتهای مادی و معنوی روابط عمومیها برای نهادینه کردن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی
4- نقش روابط عمومی را میتوان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر فرهنگی برای توسعه آن در سطح نهادها و سازمانها، مقامات و مسئولان
5- نقش روابط عمومیها در تبیین شفاف اهمیت، نقش و جایگاه اقتصاد مقاومتی برای مخاطبان
6- انتظارات از روابط عمومیها در اجرای سیاستها و برنامههای اقتصاد مقاومتی
7- نقش ارزیابی، نظارت و پایش روابط عمومیها در تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در کشور
8- روابط عمومی ها ، اقتصاد مقاومتی و آینده پژوهی
روابط عمومیها و اقتصاد مقاومتی: نظام اجرایی، ساختارها و فرآیندها
1-ابزارها و رسانههای مورداستفاده روابط عمومیها برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی
2-روابط عمومیها و مزیتهای تولید ملی و تلاش بر منابع بومی بهعنوان پایههای ایجاد اقتصاد مقاومتی
3- روشهای فرهنگسازی روابط عمومیها در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
4- روابط عمومیها و بررسی نقش و برنامههای سازمان مربوطه در زمینه اقتصاد مقاومتی
روابط عمومیها و اقتصاد مقاومتی: مسئولیت اجتماعی دستگاهها
1- روشهای ترویجی، تشویقی روابط عمومیها برای فرهنگسازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی
2-روشهای پیشنهادی روابط عمومیها برای زمینهسازی حل مشکلات مزمن و دیرپای اقتصادی
3-شیوههای پیشنهادی روابط عمومیها برای بسیج عمومی منابع و امکانات کشور در جهت مقابله با تحریمها
4-زمینههای پیشنهادی روابط عمومیها برای آگاهی بخشی مدیران دستگاهها برای کاهش کامل تأثیرپذیری اقتصاد کشور از بحرانهای اقتصاد جهانی
5-نقشها و کارکردهای درونسازمانی روابط عمومیها در توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی 56
6- روابط عمومی پاسخگو و اقتصاد مقاومتی
7- روابط عمومیها و شیوههای افزایش همدلی اجتماعی- ملی برای کاهش وابستگی خارجی
8- روابط عمومیها و سازوکار نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توانمندی، ایجاد انگیزه و التزام مدیران در اجرای آن
9- مسئولیت اجتماعی نهاد روابط عمومی برای تحقق دیدگاههای مقام معظم رهبری در پیرامون اقتصاد مقاومتی
10- روابط عمومی ها و توسعه فرهنگ تولید و اشتغال
انتهای پیام /