احراز صلاحیت حدود90 درصد داوطلبان ورود به انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تائیدشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اعلام هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان فریدن، احراز صلاحیت حدود 10 درصد داوطلبان ورود به انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان فریدن احراز نشد.

در عرصه رقابت ورود به شورای شهر و روستا در این شهرستان حدود 210 کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 17 نفر در شهر داران و 14 نفر در شهر دامنه و نیز در مجموع 31 نفر در حوزه شهری، 106 نفر در بخش مرکزی و 73 نفر در بخش زنده رود ثبت‌نام کرده بودند.

در پایان بررسی‌های هیأت‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت 20 نفر از ثبت‌نام کنندگان در این انتخابات در سراسر شهرستان احراز نشد.

لازم به ذکر است که از این تعداد 14 نفر در بخش مرکزی این شهرستان و 6 نفر نیز در بخش زنده رود، صلاحیتشان برای ورود به شوراهای شهر و روستا احراز نشد.

 پس از بررسی هیأت‌های نظارت و اجرایی، داوطلبانی که صلاحیتشان در بخش  احراز نشده به هیأت نظارت شهرستان و افرادی که در شهرستان صلاحیتشان احراز نشده با مراجعه به هیأت نظارت استان و درنهایت افرادی که در استان صلاحیتشان احراز نشده با مراجعه به هیأت مرکزی نظارت، فقط امروز فرصت دارند که نسبت به این عدم احراز، اعتراض کنند.

گفتنی است انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار