سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس از بهسازی 3 هزار و و 891 واحد مسکن روستایی در طبس خبر داد.

علیرضا یوسفی ‌پور سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:در بخش مسکن روستایی از ابتدا تاکنون 561 واحد مسکونی مقاوم توسط این بنیاد در قالب مسکن محرومان در روستاهای این شهرستان احداث و به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

وی افزود:تعداد 12 واحد مسکونی در روستای ازمیغان از اعتبارات داخلی بنیاد،مشارکت مردمی و تسهیلات مسکن روستایی در حال ساخت است که حداکثر تا پایان نیمسال نخست سال جاری به افراد واگذار خواهد شد.

علیرضا یوسفی‌ پور در خصوص بهسازی مسکن روستایی گفت:در بخش بهسازی مسکن روستایی تا پایان سال گذشته بالغ بر 3 هزار و 891 واحد مسکونی با تسهیلات و کارمزد 4 درصد در روستاهای شهرستان پرداخت و با نظارت دقیق ناظران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم‌سازی شده که در سال گذشته به هر واحد مبلغ 180 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 5 درصد پرداخت شده است که بیشتر متقاضیان افراد جوان روستا هستند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس افزود:این بنیاد با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت جهت ساخت مسکن روستایی به هر متقاضی که بافت فرسوده خود را بازسازی نماید مبلغ 200 میلیون ریال وام با بهره 5 درصد و 40 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می‌نماید.

وی با بیان اینکه در بخش تعمیرات و مرمت مسکن روستایی از سال 92 تا پایان سال گذشته تعداد 188 فقره وام قرض‌الحسنه تعمیرات برای هر واحد 20 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد پرداخت شده است،اظهار کرد:در بخش وام و ودیعه مسکن شهری نیز تا پایان سال گذشته در شهر طبس جمعا به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال به 90 نفر از افرادی که فاقد مسکن و در منزل اجاره‌ای سکونت داشته‌اند به عنوان کمک ودیعه مسکن پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار