معاون آموزش متوسطه با اشاره به تغییرات آیین‌نامه ثبت‌نام مدارس گفت: در فرآیند استقرار پایه یازدهم مشکل کمبود نیروی انسانی وجود ندارد.

علی زر‌افشان معاون آموزش متوسطه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ابلاغ آیین‌نامه ثبت نام به مدارس کشور اظهار داشت: این آیین‌نامه به زودی به مدارس سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه وظایف و فعالیت‌های مربوط به ثبت‌نام را یادآوری کردیم، ادامه داد: از جمله تغییراتی که در آیین‌نامه امسال اعمال شده کاهش تمرکز وزارتخانه و تفویض اختیار به مدارس است.

معاون آموزش متوسطه عنوان کرد: کار‌ها به استان‌ها سپرده شد و کمیته برنامه‌ریزی هر استان فعالیت‌ها را برای روند ثبت‌نام تنظیم می‌کند و مرداد ماه را پایان زمان ثبت نام مدارس اعلام کردیم.

زرافشان با اشاره به اینکه برای استقرار پایه یازدهم در سال تحصیلی آینده از نظر نیروی انسانی مشکلی وجود ندارد بیان کرد: پایه یازدهم نظیر پایه سوم متوسطه نظام قدیم بوده و بیش از ۹۵۰ هزار دانش‌آموز را شامل می‌شود و تعداد معلمان برای این پایه تحصیلی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: معلمان برای تدریس دروس پایه یازدهم مشکلی نداشته و در بحث آموزش کتاب‌های جدید‌التألیف دوره‌های آموزشی برای آن‌ها ترتیب داده شده است تا در فرآیند آموزش دانش‌آموزان مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار