وزیر نفت گفت: تا زمانی که بنزین به صورت مستمر از پالایشگاه خلیج فارس تولید نشود، پالایشگاه افتتاح نخواهد شد.

زنگنه: احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم/تا زمانی که از میزان تولید نفت مطمئن نباشیم، مراسم افتتاح پروژه‎ای نخواهیم داشت
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پالایشگاه خلیج فارس، اظهار داشت: تا زمانی که بنزین به صورت مستمر از این پالایشگاه تولید نشود پالایشگاه افتتاح نخواهد شد.

وی افزود: احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم و تا زمانی که از میزان تولید مطمئن نباشیم هیچ مراسمی برگزار نخواهد شد.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که پیشنهاد شما به رئیس دولت ‌آینده چه خواهد بود، گفت: تدبیر و عقلانیت بایستی در رأس امور قرارگیرد و مطابق روش‌های متعارف در دنیا باید اقدام کرد.

زنگنه با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردم در انتخابات نوعی حق و تکلیف به شمار می‌آید، اگر مردم در صحنه انتخابات حضور نداشته باشند نباید گلایه کرد که کشور با تمایلات مسئولان اداره شود.

وزیر نفت ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی نشان داده که از آرای مردم صیانت می‌کند و هر فردی را مردم انتخاب کنند به عنوان رئیس جمهور مسئولیت اداره کشور را بر عهده می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری نمایش اراده ملی تنها در انتخاب رئیس جمهور متجلی نیست بلکه در دورسازی توطئه‌ها و شرارت‌ها نقش اساسی خواهد داشت، لذا حضور مردم برای تعیین آینده کشور موثر خواهد بود.

زنگنه در واکنش به این‌که منتقدان معتقدند سرعت پیشرفت پروژه‌ها در دولت یازدهم کاهش یافته، گفت: به هرحال سعی خود را در این زمینه به کار گرفتیم و مایل بودیم سرعت پیشرفت پروژه‌ها افزایش یابد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار