فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی با تمرکز و آمادگی بالای خود شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم حفظ خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سردار رضا بنی اسدی فر گفت : به يمن الطاف الهی و كوشش های شبانه روزی ماموران نيروی انتظامی در اقصی نقاط استان، پليس استان متناسب با سياست گذاری های از پيش تعيين شده اقدامات موثری در اجرای ماموريت ها انجام داده و در بحث كاهش جرايم و همچنين تلفات ناشی از تصادفات در سال 95 عملكرد قابل قبولی داشتيم.
وی افزود: در حوزه مبارزه با سرقت و كشف آن ها، دستگيری قاتلان و مخلان امنيت و مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان موفق به كسب رتبه خوبی در كشور شده كه جای تقدير از زحمات همكاران دارد.
فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه نيروی انتظامی قدرتمندتر از گذشته ظاهر می شود، گفت:ماموران برای حفظ جان، دفاع از حيثيت و موفقيت در ماموريت ها بايد آموزش را به صورت جدی دنبال كنند به خصوص ماموران جوان كه راه زيادی در پيش دارند و اگر آمادگی حفظ شود شاهد برخورد لازم با مخلان امنيت خواهيم بود.
فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: در سال جديد مناسبت های مهمي از جمله انتخابات را در پيش رو داريم و نيروی انتظامی با تمركز و آمادگی بالای خود شرايط را برای يك انتخابات بی حاشيه حفظ خواهد كرد.
وی ادامه داد: بايد با استفاده از تجربيات گذشته، بررسی شرايط فعلی و پيش بينی شرايطی كه به وجود می آيد در حوزه های تخصصی برنامه ريزی های لازم صورت گيرد تا تهديدات اجتماعی به حداقل برسد.
سردار بنی اسدی فر اظهار كرد: ساير كشورها در هر دوره انتخابات ايران را با دقت رصد و در حوزه جمع آوری اخبار و اطلاعات تلاش می كنند كه ما در حوزه پليس بايد كاملا مراقب عدم هدر رفتن اطلاعات باشيم.
وی با اشاره به مطالب خلاف واقع و نشر اكاذيب در فضای مجازی كه موجب تشويش اذهان عمومی می شود، گفت: پليس فتا در مقابل اين ناهنجاری ها قاطعانه برخورد می كند و آمادگی مناسبی در مقابله با كسانی كه مخل آرامش مردم هستند دارد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار