رفع مشکلات ترافیکی در جابه‌جایی مصدومان/ ۲۰۰ موتور آمبولانس جدید در راه است

رییس سازمان اورژانس کشور از اجرای چند برنامه کلیدی برای حل مشکلات ترافیکی برای انتقال مصدومین به بیمارستان در شرایط بحرانی خبر داد.

پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: هر چقدر بتوانیم دسترسی متروها را مستقیما به بیمارستان‌های پراهمیت و قطب‌های سوانح کشورمان افزایش دهیم، روند رسیدگی به مصدومان و بیمارن، سرعت عمل و کیفیت خدماتمان قطعا به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات عمرانی برای اتصال زیرزمینی به بیمارستان‌ها از طریق خطوط ریلی مترو با پیشرفت‌های فیزیکی قابل توجهی در حال انجام است، گفت: به همین منظور ساخت رمپ‌های منتهی به بیمارستان‌هایی چون بیمارستان امام خمینی (ره)، شهدای تجریش، حضرت رسول اکرم (ص)، نجمیه و بیمارستان سینای تهران در اولویت راه اندازی این خطوط حیاتی قرار گرفته است.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین با اشاره به اقدامات جدید در دست اقدام برای تسریع خدمات‌دهی به بیماران و مصدومین در موارد حاد، تصریح کرد: علاوه بر اقدامات انجام گرفته، ۲۰۰ موتور آمبولانس نیز به تازگی از گمرک ترخیص شدند که به زودی هر کدام در یکی از پایگاه‌هایمان در سطح تهران مستقر می‌شوند.

کولیوند یادآور شد: امکاناتمان در حال به روز رسانی است و برای بهره مندی سایر مردم کشورمان از خدمات سریع اورژانس، سفارش جدیدی هم برای خریداری تعداد قابل ملاحظه‌ای موتور آمبولانس داده ایم که در صورت خریداری و ترخیص از گمرک در سایر پایگاه‌های اورژانس واقع در شهرستان‌های کشورمان اسقرار می‌یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار