محاکم قضائی و ثبت اسناد و املاک باید کوشش کنند که در افتراق و انشقاق خانواده ها و زوجین تسریع نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائمشهر در دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به اینکه وظیفه تمام دستگاههاست که با تمام تلاش خود موجبات کاهش طلاق را در جامعه فراهم کنند، افزود: محاکم قضائی و ثبت اسناد و املاک باید کوشش نمایند که در افتراق و انشقاق خانواده ها و زوجین تسریع نشود.

وی گفت: بعضی از قوانین موجب بالارفتن آمار طلاق می شود و باید به گونه ای قوانین اصلاح گردد تا مردم جهت فرار از امور دیگر و استفاده از حقوق بیمه و غیره طلاق را مستمسک قرار ندهند.

آیت الله معلمی مسئولین را به رسیدگی و ارائه خدمات مطلوب به مردم توصیه کرد و افزود : اداره ثبت اسناد و املاک که وظیفه تثبیت مالکیت مردم و دستگاههای دولتی را بر عهده دارد باید نهایت دقت را به خرج داده تا خدای نکرده از شخص یا اشخاصی تضییع حقی صورت نگیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد اداره کل متبوع خود، به تشریح خدمات ارائه شده توسط بخشهای مختلف اداره ثبت اسناد و املاک نظیر تثبیت مالکیتها، وصول حقوق دولتی و اشخاص در اجرای ثبت اسناد و تغییرات ثبت شرکتها پرداخت و ضمن ارائه امار های مربوطه، الکترونیکی شدن خدمات ثبتی را از مهمترین دستاوردهای سازمان ثبت اسناد و املاک خواند.

محمد حسن بهادرگفت: آنچه از مسئولیتها باقی می ماند و ماندگار است عملکرد مثبت و خدمت به مردم است و تلاش می کنیم ضمن ارتقاء سلامت اداری رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار