لحظه به لحظه با اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر؛

پایان کار جشنواره جهانی فیلم فجر/ بیشترین جوایز به فیلم «ائو» رسید

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در تالار وحدت برگزار شد.

آغاز اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اجرای اشکان خطیبی ساعت 19 در تالار وحدت آغاز شد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد مهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی از حاضران مراسم بودند.
 
 

اجرای علی زندوکیلی حسن ختام جشنواره
پایان بخش مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر اجرای علی زندوکیلی بود.
۷ سال پیش
پخش کلیپی درباره عباس کیارستمی
مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به پخش کلیپی درباره عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران اختصاص یافت. در جریان برپایی جشنواره جهانی فیلم فجر چند مراسم بزرگداشت برای کارگردان «خانه دوست کجاست» برگزار شده بود.
۷ سال پیش
معرفی برگزیدگان جشنواره جهانی فجر
برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره جهانی فجر معرفی شدند. بیشتر بخوانید
۷ سال پیش
سخنان کوتاه دبیر جشنواره جهانی فجر
سید رضا میرکریمی دبیر سی  و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سخنان کوتاهی در ابتدای مراسم اختتامیه گفت: می خواهم از همه مدیرانی که به من کمک کردند تا این اتفاق به شکل شایسته ای برگزار شود و از همه داوطلبانی که آمدند و به ما در برگزاری این جشنواره کمک کردند تشکر می کنم. مدت زمانی را در فضای آرمانی که همه ما دوست داریم با هم گذراندیم. فضایی که کسی با اندیشه دیگری کار نداشت و لبخندهایمان را با هم به اشتراک گذاشتیم. ما مصمم هستیم جشنواره فیلم فجر را به پایگاهی برای سینماگرانی که به صلح، کرامت و عدالت می پردازند و کسانی که در جست و جوی کرامت بشری هستند تبدیل کنیم.


۷ سال پیش


گفتنی است اختتامیه این دوره از جشنواره مانند سال گذشته در یک ساعت و با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف «سینمای سعادت»، «جلوه گاه شرق» و بین الادیان برگزار می‌شود.

 
 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار