فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت: مردم با حضور پر شور خود پای صندوقهای رای هم چون گذشته پاسخ یاوه گویی ها ی دشمنان را خواهند داد.

سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان مسجد محوری، محرومیت زدایی ، پاسخ به تهدیدات در عرصه های مختلف و آمادگی رزمی ازمهمترین الویت های بسیج در سال جاری اعلام کرد .

فرمانده سپاه الغدیر استان در نشست تبیین راهبردها و ماموریت های  بسیج صدا و سیمای مرکز یزد گفت : دشمن تلاش می کند در آستانه انتخابات با ناکارامد جلوه دادن نظام ، انتخابات پیش رو را کمرنگ کند اما مردم با حضور پر شور خود پای صندوقهای رای هم چون گذشته پاسخ این یاوه گویی ها را خواهند داد.

 پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این نشست با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در  راستای تولیدات مرتبط با بسیج افزود : خوشبختانه سال قبل با تشکیل گروههای تلوزیونی و رادیویی بسیج فعالیت های خوبی انجام شد و امسال نیز باادامه این فعالیت ها گروههای خبری و موسیقی بسیج نیز  در مرکز راه اندازی خواهد شد.

در این نشست از مجموعه ارزشمند منشور دانش رونمایی شد.

این مجموعه 88 قسمتی تحلیل فرمان نامه امام علی به مالک اشتر است که  توسط گروه رادیویی بسیج با همکاری سپاه ناحیه مرکزی یزد تهیه شده و از شبکه استانی و سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار