کرمان؛

دشمن به دنبال فتنه ای دیگر است

دشمن مانند انتخابات سال ۸۸ دنبال ایجاد مشکل و بی نظمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت با اشاره به نهم اردیبهشت روز شورا‌ها و هفته شهر و شهروند افزود: نامزد‌ها از ارایه آمار و گزارش غلط به مردم پرهیز کنند تا مردم را بی اعتماد نکنند.
وی با بیان اینکه انتخابات مسئله روز جامعه است گفت: همه مردم باید در انتخابات ۲۹ اردیبهشت مشارکت کنند چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور همه افراد را در صحنه انتخابات فراهم کرده است.
وی افزود: همه مردم ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آزادی برخوردار هستند و آزادی در انتخابات یکی از مصدایق این مهم می‌باشد، ولی بعضی افراد از این آزادی برداشت‌های دیگری دارند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: در مساله انتخابات همه گروه‌های سیاسی بدون محدودیت حضور پیدا کرده اند لذا این نشان از آزادی است.
وی با بیان اینکه زمینه حضور همه مردم در انتخابات فراهم شده است خاطرنشان کرد: رأی مردم حق الناس است لذا باید از این رأی حفاظت شود و مجریان قانون باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.
حجت الاسلام کرمی پور گفت: آرامش نیاز همیشگی مردم است و در انتخابات این مهم بیشتر احساس نیاز می‌شود.
وی افزود: این روز‌ها در شبکه‌های اجنماعی افرادی سعی در بر هم زدن آرامش جامعه را دارند و با تهمت به اشخاص فضای جامعه را برهم می‌زنند.
وی گفت: حقیقت را به مردم بگوییم تا آرامش از بین نرود لذا اگر حقیقت به مردم گفته شود آن‌ها با اطمینان بیشتری پای صندوق‌های رأی می‌آیند.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: به نیروهای امنیتی شهرستان تاکید می‌کنم کسانی که دنبال بهم زدن آرامش جامعه هستند را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنند.
وی گفت: دشمنان دنبال ضربه زدن به نظام هستند لذا کاری نکنیم که دشمن در این انتخابات پیروز شود و به هدفش برسد.
وی با بیان اینکه دشمن می‌گوید انتخابات باید آزاد برگزار شود بیان کرد: کجای انتخابات ما آزاد نبوده است لذا دشمن مانند انتخابات سال ۸۸ دنبال ایجاد مشکل و بی نظمی است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار