خدمات جدید آی.بی.ام Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت‌هاجاری و بازاریاب‌ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.

آی.بی.ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛آی.بی.ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می‌کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت‌ها تلاش می کند.


خدمات یاد شده Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت‌های تجاری و بازاریاب‌ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.

با افزایش فهم رفتار مشتریان می‌توان پیکارهای تبلیغاتی هدفمندی را برای جلب نظر افراد و افزایش وفاداری آنها به یک برند تجاری در پیش گرفت. ابزار یاد شده با ارزیابی ایمیل‌های ارسالی، فعالیت‌های صورت گرفته در شبکه‌های رسانه‌ای، محتوای چندرسانه‌ای و همین‌طور اطلاعات ذخیره شده از افراد و همین طور داده‌های موجود در سرویس‌های کلود قادر به پیش‌بینی رفتارهای کلیدی صاحبان مشاغل و ارتقای احتمال موفقیت پیکارهای بازاریابی است.

خدمات یاد شده به طور گسترده‌ای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و خدمات کلود است و استفاده از آن برای پیش‌بینی رفتار مشتریان در قبال یک محصول یا آگهی تبلیغاتی جدید بر مبنای رفتارها و خریدهای قبلی آنان نیز ممکن است. آی.بی.ام هنوز هزینه استفاده از این خدمات را اعلام نکرده است.
 
 
منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار