آزمون علمی و فرهنگی کتابخوانی از کتاب تمثیلات حجت الاسلام محسن قرائتی با حضور 1700 دانش آموز در مصلای شهرهای کنگان و سیراف برگزار شد.

شرکت دانش آموزان کنگانی در مسابقه کتابخوانی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این رقابت برای دومین سال به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان برگزار شد.

امام جمعه کنگان درحاشیه برگزاری این آزمون علمی، فرهنگی گفت: امسال کتاب تمثیلات حجت الاسلام قرائتی که در آن صد سوال در زمینه مسائل و موضوعات متعدد دینی مطرح و پاسخ داده شده بود به عنوان منبع آزمون انتخاب شد تا به شناخت دانش آموزان از مسائل دینی و برطرف شدن شبهات آنان کمک کند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: 1700 دانش آموز دختر و پسر در پایه ششم ابتدایی و متوسطه اول در این آزمون شرکت کردند و شرکت کنندگان به 60 سوال چهار گزینه‌ای پاسخ دادند.

وی آشنایی بیش از پیش نوجوانان و جوانان با آموزه های دینی را هدف مهم از برگزاری این آزمون خواند و بیان کرد: امیدواریم تداوم این کار به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند.

امام جمعه کنگان ادامه داد: به 70 نفر برتر هدایایی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اهدا خواهد شد.

سال گذشته نیز با مشارکت دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش آزمون علمی، فرهنگی«پیامبر من» با حضور 1300 دانش آموز در مصلای کنگان برگزار شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.