مدافع تیم صبای قم گفت: اکنون همه چیز دست خودمان است و امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم.

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های صبای قم و نفت تهران اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، تیم نفت بازیکنان خوبی دارد و تیم پر مهره‌ای است.در نیمه اول روی یک غافل گیری گل خوردیم، اما خدا ما را کمک کرد و تیم ما به بازی برگشت.
 
وی افزود: در نیمه دوم تیم نفت تهران جلو کشید ما نیز برنامه داشتیم که در ضد حملات به گل دست یابیم و خدا را شکر به این هدف‌ رسیدیم و توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. اکنون همه چیز دست خودمان است و امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم.
 
مدافع تیم صبای قم در مورد اتهاماتی که پس از دیدار استقلال و صبا به او زده می‌شد، عنوان کرد: من نیازی به انجام خطا و اخراج شدن به سود تیم استقلال ندارم تا خودم را محبوب جلوه دهم. هواداران استقلال به اندازه کافی مرا دوست دارند، آنقدر با آسیب دیدگی و سر شکسته و پای مصدوم برای استقلال بازی کرده‌ام که نیازی به این کارها ندارم.
 
عمران‌زاده ادامه داد: افرادی که به من تهمت زده‌اند حتما چنین اتفاقی قبلا برای خودشان افتاده که این سخن ها را می گویند، من این صحبت ها را جدی نمی گیرم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
با اون فوتبال پاک بازی کردن باید هم دوست داشته باشن
آخرین اخبار