معاون عملیات سازمان هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر به سیل زدگان 6 استان کشور امدادرسانی کردند و جان 3 تن را نجات دادند.

وقوع سیل در 6 استان کشور/ نجات جان 3 تن از مسیر سیلابشاهین فتحی معاون عملیات سازمان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با امدادرسانی به سیل زدگان در بارندگی‌های اخیر، اظهار داشت: در پی بارندگی‌های چند روز گذشته در 6 استان شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، زنجان، قزوین و همدان و 9 شهرستان از جمله مراغه، کوهپایه، کوهرنگ، ماه نشان، تاکستان، قزوین، تویسرکان و خدابنده سیل جاری شد.
 
وی افزود: در عملیات امدادرسانی 220 امدادگر فعالیت داشتند و به 78 تن خدمات اسکان اضطراری ارایه شد و 44 تن به مراکز درمانی منتقل شدند و از 19 واحد مسکونی آب تخلیه شد.
 
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر بیان داشت: در طی امدادرسانی 19 دستگاه چادر و مواد غذایی بین سیل زدگان توزیع شد و جان 3 تن که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند، نجات داده شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
حیف این همه اب که در حال هدر رفتنه ...هم اب کشور تامین میشد هم سود تولید برق و انواع ابزیان پشت سد و دریاچه های مصنوعی برای تنطیم اب و هوا و کمک به گردشگری و........حیف حیف حیف .
آخرین اخبار