دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:باید بگویم هر انسانی به امید زنده است و ما هم با امید زندگی می کنیم.

همامی:هر انسانی به امید زنده است/داور هم مانند هر انسانی جایز الخطا است
مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل ماشین سازی اظهار داشت:بازی بسیار سختی را مقابل ماشین سازی انجام دادیم ولی خوشبختانه به لطف تدابیر ویژه کادر فنی و تلاش بیش از حد بازیکنان توانستیم این دیدار را با پیروزی خفیف 1 بر 0 به پایان برسانیم.
 
وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ماشین سازی گفت:موقعیت های زیادی در این بازی نصیب بازیکنان تیممان شد که به راحتی آن ها را از دست دادند.جدا از این مسائل تیم ماشین سازی هم در دقایق پایانی بازی به دلیل میزبانی و تشویق تماشاگرانش توانست فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کند تا بازی را به تساوی بکشاند اما ما توانستیم با دفاع کردن از اندوخته خودمان دفاع کنیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
 
همامی در مورد عملکرد داور گفت:داور خوب قضاوت کرد البته در بعضی از صحنه ها با شک و تردید سوت می زد که معتقدم وی هم مانند هر انسانی ممکن است دچار اشتباه شود؛ در مجموع قضاوت بدی را از او شاهد نبودیم.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان با اشاره به عملکردش در این دیدار تصریح کرد: خوشبختانه عملکردم در دیدار مقابل ماشین سازی رضایت بخش بود و همین که تیممان موفق شد بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد برایم لذت بخش است.
 
وی درباره دیدار هفته پایانی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به طور حتم بازی کردن با تیم قهرمان لیگ سخت است ولی تمام تلاش مان را می کنیم تا با پیروزی مقابل شاگردان برانکو و در صورت نتیجه نگرفتن صبا مقابل استقلال خوزستان جشن ماندن مان را در مشهد با حضور هواداران خونگرم مشهدی برگزار کنیم.باید بگویم هر انسانی به امید زنده است و ما هم با امید زندگی می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار