سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: موسی معتمدی نماینده اصفهانی شرکت کننده در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده اظهار داشت: سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 31 فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه با حضور 400 شرکت کننده از 83 کشور جهان در مصلی نماز جمعه تهران برگزار شد.

وی افزود: موسی معتمدی نماینده جمهوری اسلامی ایران که از استان اصفهان در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کرده بود موفق به کسب رتبه برتر در رشته حفظ قرآن در این دوره از مسابقات شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: این مسابقات در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری و همچنین کلیه شرکت کنندگان در مصلی بزرگ تهران خاتمه یافت و در این مراسم نفرات برتر تجلیل شدند.

حامدجعفرزاده تصریح کرد: همچنین موسی معتمدی پس از ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان طی مراسمی مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، معاونت توسعه و پشتیبانی و جمعی از قرآن آموزان شهر اصفهان قرار گرفت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.