جشن صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر، فردا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این شهر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال مهمان جشن پیروزی پارس جنوبی جم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم چهارم اردیبهشت در حالی که یک هفته به پایان مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور باقی مانده بود با پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کرد و حالا قرار است جشن صعود این تیم فردا پس از بازی مقابل بادران تهران برگزار شود.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این مراسم جام قهرمانی در جام آزادگان به تیم پارس جنوبی جم اهدا می‌شود و به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم مولودی خوانی برگزار خواهد شد.

عبدالرحیم خطیب افزود: درمراسم فردا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعداد از مدیران این فدراسیون حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای این مراسم از علی پروین هم دعوت کرده‌ایم که تا کنون پاسخ دعوت ما را نداده‌اند هر چند امیدواریم که فردا میزبان این پیشکسوت ارزشمند باشیم.

خطیب درباره آماده شدن ورزشگاه توحید برای لیگ برتر فوتبال گفت: مواردی که سازمان لیگ از ما خواسته زیاد نیست و مهمترین آن عوض شدن چمن ورزشگاه است که پس از بازی با تیم بادران این کار انجام خواهد گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تقدیر از تماشاگرانی که همیشه حامی این تیم بوده‌اند، بیان کرد: علاوه بر مردم جم، تماشاگرانی از سراسر استان بوشهر و شهرستان‌های جنوبی استان فارس مانند شهرهای لار، لامِرد و گله دار داشتیم و در روزهای برگزاری مسابقه شور و نشاط خاصی در جم وجود داشت.

خطیب گفت: تارتار در فصل آینده نیز سرمربی پارس جنوبی جم خواهد بود و امیدواریم که تیم در لیگ برتر هم بدرخشد.

وی ابراز امیدواری کرد ایرانجوان بوشهر دیگر نماینده استان در مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول نیز بتواند فصل آینده به لیگ برتر صعود کند تا استان فوتبالی بوشهر دو نماینده در لیگ داشته باشد.

تیم پارس جنوبی جم ساعت 17 فردا در هفته سی و چهارم و آخر مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور(جام آزادگان)، میزبان تیم بادران تهران است. پارس جم با 62 امتیاز در صدر جدول جام آزادگان قرار دارد.

پارس جنوبی جم پس از شاهین بوشهر که سه دوره در لیگ برتر فوتبال حضور داشت، دومین تیم استان بوشهر در لیگ برتر است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.