اولین جلسه کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر زنان و خانواده در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سلمان زاده معاون نمایده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در این نشست بیان کرد: امید است بانوان و فعالان در دستگاه های اجرایی بتوانند در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر به وظایف و تکالیفی که همه در سطح استان و جامعه عهده دار آن هستیم  عمل شود.

استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و اجرایی و جلب مشارکت آحاد مردم و دستگاه هایی اجرایی از وظایف اصلی این کمیسیون عنوان شد.

معصومه دستغیب مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس نیز بیان کرد: یکی از حرکت های نو در کاهش آسیب های اجتماعی این است که تعدادی از خواهران از سازمان های مختلف انتخاب می شوند.

وی افزود: مهمترین هدف ایجاد یک رویکرد جدید در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که تعدادی از اساتید دانشگاهی دعوت شده در این جلسه با ارزیابی فعالیت های گذشته نسبت به تدوین در حوزه زنان و خانواده اقدام کنند.

در پایان این جلسه از بانوان فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد که تعیین الگوی رفتاری برای بانوان و توجه به جایگاه کمیسیون زنان و خانواده در توسعه امر به معروف و نهی از منکر از مواردی بود که در این جلسه عنوان شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار