در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

زمان بازگشایی نماد معاملاتی بانک صادرات مشخص نیست

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: توقف نماد معاملاتی بانک صادرات، بدلیل ابهامات در ارائه اطلاعات، همچنان بسته است.

زمان بازگشایی نماد معاملاتی بانک صادرات مشخص نیستمهدی طحانی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توقف نماد معاملاتی بانک صادرات اظهار داشت: توقف نماد معاملاتی بانک صادرات، به‌دلیل ابهامات در ارائه اطلاعات همچنان بسته است، این درحالی است که زمزمه هایی مبنی بر بازگشایی این نماد به چشم می‌خورد.

به گفته وی، درحال حاضر هنوز علت و زمان بازگشایی این نماد مشخص نیست.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که برگزاری همایش تجاری ایران و اورپا حاکی از روابط خوب بانکی است، یادآورشد: بعد از پسابرجام، به دو صنعت خودرو و بانک توجه شده است، اما باید تلاش شود که در عمل اتفاقات خوبی رخ دهد، اما درحال حاضر خبرهای مثبتی نیست.

براساس این گزارش، امروز همزمان با برگزاری همایش تجاری ایران و اروپا و اعلام برخی خبرهای خشنود کننده در زمینه روابط بانکی، گروه بانک‌ها در بورس تهران شاهد رنج شدن قیمت سهام در سقف کامل و شکل‌گیری صف خرید میلیونی پایدار در گروه‌های پیشرو بودند.

بازار سهام، بازاری متعادل بود که با پیشرو شدن گروه بانک‌ها شاهد اقبال کم حجم خریداران اغلب حقیقی بازار در کنار خودنمایی گروه قندی‌ها و غذایی‌ها و شرکت‌های کوچک بازار پایه بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار