اصفهان؛

اصفهان دارنده رتبه دوم مراکز مشاوره کشور

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: اصفهان با داشتن ۱۷۰ مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی رتبه دوم تعداد مراکز مشاوره را بعد از تهران به خود اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صادقی امروز در مراسم گرامیداشت روز روانشناسان و مشاوران که در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بهزیستی نه به عنوان یک دستگاه بلکه به عنوان یک نگرش به زندگی برای مقابله با دردها و رنجهایی که مردم را در قرن ۱۱ آزار می دهد، مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف روانشناسان در کنار ارتقا و پیشگیری بیماریها قدرت دادن به موضوع پیش بینی است، تصریح کرد: پیش بینی یعنی بر اساس داده ها و تبدیل آن به اطلاعات درست برای برنامه ریزی برای آینده انجام شود.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان ۹۰ مرکز مشاوره میان مدت اقامتی مشغول به فعالیت هستند که روانشناسان و مشاوران در آنها حضور دارند.

وی تاکید کرد: ۲۰ درصد از انسانها با مشکلات روانشناختی اعم از یک اضطراب ساده تا مشکلات عمیق روانی رنج می برند که تمامی این افراد نیاز به تلاش و برنامه ریزی روانشناسان و مشاوران هستند.

صادقی با بیان این مطلب افزود: روانشناسان و مشاوران بهترین افرادی هستند که می توانند تمام مسائل انسانی را آموزش داده و بر مبنای تغییرات سریع اقتصادی و اجتماعی و محیط های مجازی برای آرامش و ارتقای کیفیت زندگی مردم تلاش کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.