120 هزار دانش آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مازندران در شهریور امسال میزبان جشنواره کشوری نوجوان سالم خواهد بود، گفت: بیش از 120 هزار دانش آموز مازندرانی امسال در این جشنواره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه میزان شرکت دانش آموزان مازندرانی در این جشنواره 40 برابر شد، افزود: 3 هزار و 500 اثر مورد داوری قرار گرفت که 15 نفر به مرحله کشوری اعزام شدند.

ساداتی گفت: آموزش و پرورش مازندران در کنار برگزاری چنین برنامه هایی، سند تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نیز با آموزش 130 هزار دانش آموز به انجام رساند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از تنظیم سند راهبردی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدیریت استانداری مازندران و چشم انداز 1400 در برش استانی و تصویب و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ساداتی با اشاره به طرح بهره مندی از مدارس بدون استفاده، افزود: حدود 155 مدرسه بدون استفاده در مازندران وجود دارد که قرار است از این مدارس برای کاربری های دیگری همچون پر کردن اوقات فراغت، کارآفرینی، سلامت و ورزش استفاده شود.

وی با بیان اینکه امسال 3 مدرسه به صورت پایلوت آغاز به کار کردند، گفت: استانداری مازندران از این طرح استقبال خوبی کرد و برای اجرای این طرح حداقل 30 میلیون تومان برای هر مدرسه اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.