ساری،

حضور 120 هزار دانش آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان سالم

120 هزار دانش آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مازندران در شهریور امسال میزبان جشنواره کشوری نوجوان سالم خواهد بود، گفت: بیش از 120 هزار دانش آموز مازندرانی امسال در این جشنواره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه میزان شرکت دانش آموزان مازندرانی در این جشنواره 40 برابر شد، افزود: 3 هزار و 500 اثر مورد داوری قرار گرفت که 15 نفر به مرحله کشوری اعزام شدند.

ساداتی گفت: آموزش و پرورش مازندران در کنار برگزاری چنین برنامه هایی، سند تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نیز با آموزش 130 هزار دانش آموز به انجام رساند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از تنظیم سند راهبردی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدیریت استانداری مازندران و چشم انداز 1400 در برش استانی و تصویب و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ساداتی با اشاره به طرح بهره مندی از مدارس بدون استفاده، افزود: حدود 155 مدرسه بدون استفاده در مازندران وجود دارد که قرار است از این مدارس برای کاربری های دیگری همچون پر کردن اوقات فراغت، کارآفرینی، سلامت و ورزش استفاده شود.

وی با بیان اینکه امسال 3 مدرسه به صورت پایلوت آغاز به کار کردند، گفت: استانداری مازندران از این طرح استقبال خوبی کرد و برای اجرای این طرح حداقل 30 میلیون تومان برای هر مدرسه اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار