همدان؛

نامزدها برای به میدان آمدن اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین ویژگی کاندیداهای انتخابات، رعایت اخلاق انتخاباتی است و ابزار اصلی برای به میدان آمدن هر یک از کاندیداها باید اخلاق باشد.

نامزدها برای به میدان آمدن اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از ویژگی های کاندیدهای رییس جمهوری معتقد بودن به دین و دینداری است، افزود: سیاست از دیانت جدا نیست و امام(ره) 15 سال برای نهادینه کردن این تفکر تلاش کرد.
 
موسوی اصفهانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می فرمایند آنهایی که حقوق نجومی گرفتند باید حقوق‌ها از آنها گرفته شود و محاکمه و محکوم شده و از کار برکنار شوند افزود: کاندیدهای ریاست جمهوری برای رفع مشکلات کشور با تکیه بر برنامه های داخلی  مشکلات را حل و فصل کنند.
 
وی اضافه کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد که انتخابات یک وظیفه است که باید به خوبی به آن عمل کرد.
 
موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب مردم باید مردمی، انتقاد پذیر، دارای تقوای الهی، باشد افزود: رییس جمهور منتخب باید با قشر مستضعف جامعه نشست و برخواست داشته باشد و به مردم اهانت نکند.
 
این مسئول همچنین خطاب به انتخابات شوراها در استان نیز افزود: منتخبین شوراها باید متدین و انقلاب دیده  و مطیع کامل دستورات رهبری و قانون مدار باشند و با قشر مستضعف نشست و برخواست داشته باشند و در کار اجرایی پاک دست باشند و انحراف مالی، اخلاقی و خانوادگی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.